miercuri, 11 mai 2011

INGERUL ALB CU ARIPI MICI- Raluca



-   A venit un înger să mă ia....Zbor..... Zbor cu el şi ameţesc foarte tare! Te rog, ţine-mă de mână!
-   Te ţin! Sunt lângă tine!
-   Ţine-mă strâns. Zborul ăsta mă ameţeşte.....! Sunt în cer, sus de tot.... Ţine-mă, trage-mă jos! Vreau să cobor.........
-   Dacă e un înger cu tine, să nu-ţi fie teamă!
-   E cu mine.... Mă cheamă... Zbor... Ţine-mă de mână!
Te ţin de mână! Eşti jos, lângă mine.... Eşti pe pat, eu sunt lângă tine şi te ţin de mână. Dar cred că sufletul tău vrea să zboare...
-  Acum sunt în iarbă.... E foarte verde..... şi moale.... E bine .....în iarbă.... e verde...şi moale....
-   Unde e îngerul?
-  Aici, lângă mine....Mă aşteaptă.....Iar zbor... E ameţitor.... Sunt în cer, acum iar sunt în iarbă... Iar în cer.....în iarbă..... zbor.... O parte din mine e jos, cu tine, alta e sus, cu îngerul........ Ameţesc.... îngerul zboară prea tare. Tu ţine-mă de mână, strâns.... strâns.......  Nu ştiu ce să fac.... să zbor, sau să stau în iarbă, să stau cu tine.... Ţine-mă de mână!..... Lasă-mă!... Ţine-mă.....
-   Nu te gândi la mine! Fă doar ceea ce vrei... Zboară cu îngerul, sau rămâi în iarbă cu mine. Fă cum vrei....
-   Vreau şi-n cer, şi-n iarbă... Dar în cer ameţesc..... Acum sunt într-o livadă.... e înflorită....
-   Odihneşte-te în livadă! E şi îngerul cu tine?
-   Da! El m-a adus aici. O să stau puţin să mă odihnesc....
-   Spune-mi de înger! Cum e îngerul?
-   Îngerul e cu mine, mă aşteaptă....E mare... alb.... are aripi mici ... E în faţa mea..... Iar zburăm...
-   Caută lumina! Încearcă să gaseşti lumina! O vezi? Îndreaptă-te spre ea!
-   Perdele..... sunt multe perdele de lumină şi e greu să zbor printre ele.....Trebuie să le dau la o parte...... Ţine-mă de mână! Să nu mă laşi...
-   Sunt aici, te ţin de mână, tare de tot.... Te las doar dacă vrei să te las... Poate te încurc la zbor...
-   Cine eşti tu? De ce vorbeşti cu mine? Cine eşti?
-   Eu....? Eu sunt Raluca...... soţia ta....
-   Ştiu ca eşti Raluca, ştiu că eşti soţia mea, dar cine eşti? Adică CINE eşti? Nu ştiu cine eşti! Nu ştiu cum să spun.... ştiu cine eşti... dar nu ştiu CINE eşti....... Îngerul mă cheamă....
-     ...............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu