miercuri, 8 iunie 2011

Cosmin si ingerul - Eliana Popeti




e în casă de aproape un an
întâi era fluture
se agaăţa în perdea şi-mi arăta aripile mici
parcă ieşite din mâna unui copil

când s-a făcut înger în toată regula
am început să zburăm împreună prin cameră

când dorm zbor cu patul
câtedată sar din pat direct pe aripile lui mici
la început am crezut că-l rănesc, dar nu
el mă împingea în pat
şi-apoi mă trăgea din nou pe aripile lui
cred că îngerul e un copil

din toată iarba asta verde
cel mai mult îmi plac buburuzele
noi avem multe buburuze în casă
au venit împreună cu îngerul
s-au aşezat pe faianţa din bucătărie

mă ţin de iarbă cu degetele de la picioare
mi-am pierdut patul
sunt foarte multe culori vii aici
alb şi galben şi mai ales albastru

şi sunt liber ca atunci când stăteam sub ninsoare

de-aici de sus nu recunosc strada mea
nici casa noastră cu buburuze
eu am crescut odată cu îngerul
şi n-am mai avut loc să zburăm prin casă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu